Zoefff...!

Bedankt! De strik zit al om het boek en het is bijna onderweg naar je. Voor je het weet kun je aan de slag met jouw verhaal!

Je moet alleen je mailadres nog even bevestigen…

Houd daarom je inbox (of je spammap) in de gaten. En terwijl je wacht op het mailtje, vind je het misschien leuk om deze goede verhalen te lezen:

Effe bellen; bel je me(e)?

Als duurzame, maatschappelijk verantwoorde ondernemer wil ik ook duurzaam communiceren. En dat betekent niet zomaar een LinkedIn-verzoek en daarna niets, maar bellen om elkaar te leren kennen! Bel je me(e)?

Beeldend schrijven: 6 tips

Een goed verhaal leest als een spannend boek: het grijpt je bij de keel, sleurt je mee in het verhaal en laat je niet los. Hoe? Met beeldende taal, letterlijk…

Duurzame jeukwoorden

Japke-d, voorvechtster dan duidelijke taal, heeft er al eens een column over geschreven: duurzame jeukwoorden (of jeukjargon). Ik schaar me achter haar: weg met het jargon. Maar alleen als het…

11 tips om duurzaam online te zijn

We zijn de hele dag online: mails, videoconferenties, films kijken, navigeren en 'sociaal doen'. Zonder dat we er echt bij stil staan, is het internet echter verantwoordelijk voor 10 procent…

SEO: je lezer of Google op één?

Search engine optimization, SEO of zoekmachinevriendelijk schrijven. Je kunt niet zonder bij online teksten, maar het is niet het belangrijkste voor mij als tekstschrijver. Dat is namelijk de lezer. Ik…