Wat kan Voor Straks nu voor je betekenen?

Misschien wil je een workshop of presentatie organiseren voor je medewerkers, collega’s, of klanten, gericht op duurzaamheid. Of je wilt je duurzame product of dienst onder de aandacht wilt brengen of de bezoekers van Voor Straks op een andere manier helpen duurzamer te leven. Dan help ik je graag!

De mogelijkheden zijn (bijna) eindeloos. Hieronder vind je enkele opties die je mogelijk aanspreken, maar misschien heb je zelf een leuk idee. Neem vooral (vrijblijvend) contact op. Ik reageer binnen 24 uur, beloofd! Bekijk, om teleurstellingen te voorkomen, wel even naar de afspraken onderaan deze pagina.

Peperclip: duurzame communicatie

Op deze website probeer ik gezinnen te stimuleren zo duurzaam mogelijk te leven. Daar ligt mijn hart, maar voor het dagelijkse brood op de plank werk ik ook als freelancer in de duurzame communicatie.

Meer hierover vind je op de website van Peperclip Communicatie.

Presentaties & workshops

Maar je medewerkers, collega’s of klanten bewust van de invloed van onze keuzes vandaag op het leven straks (zowel thuis als op de werkvloer) tijdens een interactieve workshop

Affiliates

Een gesponsord artikel op de website om jouw product of dienst te promoten, inclusief vermelding in de mailing.

Productreview

Laat jouw product of dienst recenseren, inclusief vermelding in de mailing en een artikel op de site.

Mailing

Promoot jouw product of dienst in de wekelijkse en/of maandelijkse mailing.

Duurzame partner

Partners krijgen een vermelding op site (en komen terug in de op maat gemaakte adviesrapporten consumenten).

... een beter idee?

Laat het mij weten

Contact

Kom langs

Pironstraat 67
5041GJ Tilburg
Let op: alleen op afspraak

Bel

+31 (0) 6 47 937 757
Op werkdagen tussen 08 en 18 uur

Stuur een e-mail

info@voorstraks.nl

Sociale media

De uitgangspunten bij samenwerking

Ik werk heel graag samen met organisaties of personen die zich richten op duurzaamheid. Ik ben ook van mening dat we samen waarschijnlijk (nóg) meer kunnen bereiken dan los van elkaar. Maar ik heb wel een paar voorwaarden (die echt niet heel spannend zijn): 

Voor Straks wil mensen en organisaties bewust maken van en na laten denken over de gevolgen van de keuzes die ze nu maken voor de wereld van straks en ze stimuleren duurzame(re) keuzes te maken, klein of groot. 

Alles wat op website terechtkomt, draagt bij aan dit doel. Past je aanbod hier niet bij, dan houdt het -helaas- op. 

Voor Straks richt zich primair op gezinnen met kinderen, die bewust zijn dan het belang van duurzaamheid én bereid zijn hier tijd en moeite in te steken. 

Je aanbod zal hiermee in lijn moeten zijn en dient dus van toegevoegde waarde kan zijn voor de doelgroep van Voor Straks. 

Voordat we samen aan de slag gaan, zetten we alles netjes op (digitaal) papier. Niet omdat ik je vertrouw, maar omdat ik niet voor verrassingen wil komen te staan. En jij vast ook niet.

Natuurlijk probeer ik positief en enthousiast te zijn, maar als ik een product review of een recensie schrijf, zal ik altijd eerlijk blijven. Ik bepaal zelf dus wat mijn (gefundeerde) mening is.

Gaat het om de promotie van een product dat ik heb ontvangen, een prijsvraag, een productreview of een ander soort (gesponsord) artikel? Dit geef ik altijd aan, zodat het voor de lezers duidelijk is. Overigens is dit ook afgesproken met de Reclame Code Commissie.

Natuurlijk doe ik zoveel als mogelijk in overleg, maar ik heb het laatste woord. Hier maak ik vooraf duidelijke afspraken over.