Gênant netwerken op noren
Netwerken: ik vond het niks en was er niet goed in. Dus als het dan op (glad) ijs kan tijdens een clinic, dan wil ik! Maar of het lukt…
Netwerken: ik vond het niks en was er niet goed in. Dus als het dan op (glad) ijs kan tijdens een clinic, dan wil ik! Maar of het lukt…
Structuur in je tekst, (g)een kind kan het. Het is belangrijk maar lastig om een goede structuur aan te brengen. Het boommodel helpt!
Visitekaartjes? Nee, die vond ik zó passé. Maar als ondernemer heb je ze hard nodig. Maar kies dan wel voor een duurzaam visitekaartje!
Duurzaamheid wekt bij veel mensen een negatief gevoel op. En eerlijk is eerlijk, het wordt ook nogal deprimerend gebracht. Maar negativiteit leidt tot weerstand, en dat werkt niet. Maar duurzaamheid mag (en kan!) best leuk zijn, uitdagend en met humor. In dit artikel geef ik je acht tips om dat te bereiken.
Voor de Juridische Hogeschool mocht ik drie alumni interviewen en hun verhaal opschrijven. De interviews zijn bedoeld voor studiekiezers die overwegen HBO-Rechten te gaan studeren. Uit de interviews blijkt vooral het enthousiasme voor het vak en het ambitieuze, ondernemende en creatieve karakter van de juristen. Ik ben de Juridische Hogeschool én Sophie, Max en Kelsey-Jane dankbaar …
De belastingaangifte. Ik neem me elk kwartaal voor het bij te houden, maar het blijft bij de belofte. Daarom 5 tips voor de aangifte.
Als duurzame ondernemer ben je een pionier, trendsetter én reisleider. Door ondanks de weerstand ‘gewoon te doen’ wordt duurzaamheid uiteindelijk de norm.
Veel berichten over klimaatverandering en duurzaamheid zijn negatief, terwijl positief communiceren over duurzaamheid beter werkt.
Ook zzp’ers hebben een verhaal nodig. Misschien wel juist. Zo zorg je ervoor dat je niet onderop de stapel andere zzp’ers eindigt. En ja, ook jij hebt een verhaal!
Duurzaamheid is een ver-van-ons-bed-show. Behalve als we het persoonlijk relevant maken. In dit artikel lees je waarom .